Frakt
Vårt företag kommer att ta den snabbaste försändelsen i världen, inklusive EMS, DHL. De flesta beställningar skickas via International Express Mail Service och kommer vanligtvis inom 1 vecka. Vi är en professionell onlinehandlare och samarbetar med EMS på lång sikt. Alla beställningar är försäkrade för hela köpesumman och kan spåras på EMS -webbplatsen.
Under normala omständigheter, om du beställer och betalar samma dag, kommer varorna att skickas nästa dag. Vid semester kan de försenas på motsvarande sätt. Normalt behöver leverans av paket 7 – 14 dagar för att komma till de ofta transporterade länderna, som USA, Storbritannien, Tyskland och Frankrike. Andra länder behöver 10-15 dagar; avlägsna länder behöver 15-25 dagar.
• Se till att du är hemma när paket förväntas komma.
• Alla paket skickas i en annan låda.
• För grossist, vänligen kontakta oss! Fri frakt och bra rabatt kan erbjudas.
Returpolicy
Innan du kan njuta av enkel bytes- och returpolicy måste du kontakta oss för leveransadress innan du skickar tillbaka varorna. Alla artiklar som skickas tillbaka till oss måste vara i originalskick, dvs. oanvända, otvättade, med alla taggar bifogade.
Bekräfta färg, storlek och stil när du beställer enligt bilderna vi erbjuder. Efter att ha mottagit våra produkter, om du inte är nöjd med färg eller storlek, men inte kvalitetsproblem, är utbyte eller delvis återbetalning av köpbelopp tillgängligt. Returfrakt är på köparens bekostnad.
• När det gäller kvalitetsproblem eller felaktiga versioner, ta foton av föremålen och skicka dem till oss. Vi tar fullt ansvar för kvalitetsproblem.
• Alla beställda artiklar är de rätta artiklarna du väljer på min webbplats. Och om du returnerar rätt varor för återbetalning: alla returartiklar är föremål för en 15% lageravgift. Frakt- och hanteringsavgifter återbetalas inte.
• Vi täcker inte fraktkostnaden för returer eller byten av rätt orderpaket, du ansvarar för frakt- och hanteringskostnaderna. Dessutom rekommenderar vi att du lägger till spårning och försäkring för ditt eget skydd, eftersom vi inte kan ansvara för försvunna försändelser.
• Alla returvaror ska skickas till leveransadressen som vi skickar dig via e -post.
• Om du vill byta ut artiklar mot en annan stil eller begära återbetalning, vänligen meddela oss spårningsnumret när varorna har skickats tillbaka. När vi har mottagit ditt paket skickar vi varan du beställer eller återbetalar din betalning.
• Om du har några frågor om retur av dina produkter, vänligen kontakta oss!
Ingen retur eller byte under dessa situationer:
1) Vi accepterar inte varor som har något kvalitetsproblem som beror på subjektiv medvetenhet om defekta varor.
2) Vi accepterar inte retur av någon vara som har använts, skadats, graverats eller ändrats av tredje part.
3) Vi accepterar inte varor som är obehöriga, förpackade felaktigt eller felaktigt försäkrade.
Vi uppskattar din förståelse.
Beställningsavbokning
Avbeställning av en beställning måste begäras innan beställningen har skickats. Orsak till att vi behandlar alla beställningar så snabbt som möjligt inom 6-8 timmar efter att beställningar har lagts, så vi kan inte alltid avbryta en beställning efter att den har lagts. Din förståelse uppskattas. Avbokningsbegäranden efter att beställningen har skickats behandlas i enlighet med vår returpolicy.
Vänligt meddelande
Om du inte fick ditt spårningsnummer inom 3 dagar efter att du gjorde din beställning kan din e-postserver ha sett det som skräppost. Kontakta oss i så fall för hjälp.