F.A.Q

  1. F: Hur gör jag en beställning?

S: Du kan göra beställningar från vår webbplats på det snabbaste och säkraste sättet. Kortinnehavarna måste tillhandahålla kontaktuppgifterna på platsen så att vi får ditt namn, adress, stad, stat eller provins, postnummer, land, telefon och e -post, samt finansiell information och beställningsinformation. Denna information samlas in och används för att behandla transaktionen och för intern redovisning och andra förfaranden. Och systemet skickar ett orderbekräftelsemail för att bekräfta all information korrekt för varje beställning.

  1. F: Behöver jag betala momsen?

A: Nej, det finns ingen moms på vår webbplats.

  1. F: Är det säkert att köpa i vår webbutik?

S: Alla online betalningar är säkra och säkra. Vi har skapat en säker transaktionsmiljö. Det beställningssystem vi använde är industristandarden för krypteringsteknik-för att skydda din privata information som är registrerad på vår webbplats. Krypteringssystemet ger dig trygghet och sinnesro när din webbläsare och lokala nätverk stöder användning av krypterade dataöverföringar.

  1. Fråga: Vad kan jag göra om jag inte kan göra en beställning framgångsrikt online?

S: Om du stöter på det här problemet, försök med följande steg: Rensa först kakorna, starta om webbläsaren, stäng av brandväggen och försök sedan igen. För det andra, om problemet kvarstår, vänligen ändra en annan dator eller en annan webbläsare, till exempel Firefox, och försök sedan. Eller så kan du försöka logga in efter flera timmar. Sist, om ovanstående steg inte fungerar kan du kontakta oss.

  1. Fråga: Hur kan jag göra en retur eller byta?

A: Ja, om du inte är nöjd med ditt köp kan du kontakta oss för byte eller retur. Vår returpolicy är inom de första 2 veckorna efter att du mottagit produkten. Produkten får inte bäras eller skadas. Om du av någon anledning inte är nöjd med varan, men felet inte orsakas av oss, bör du betala fraktavgiften och banktjänstavgifterna för artikelbyte. Om du begär återbetalning drar vi fraktavgiften från ditt konto. Men om fakta bevis på att felet orsakades av oss, skulle vi ta ett fullt ansvar och skulle inte ta ut någon extra avgift.

  1. Fråga: Hur kan jag spåra min beställning?

A: Vanligtvis skickar vi varan och ger dig ett spårningsnummer inom 24 – 48 timmar efter att beställningen lyckats, vi skickar spårningsnumret och spårningswebbplatsen till dig (så se till att e -postmeddelandet du anger är effektivt). Observera att transportörens webbplats kanske inte uppdaterar posterna och paketstatus i tid. Och om du inte får ditt paket på 15 arbetsdagar, kontakta kundtjänst för hjälp.

  1. F: Vi fick vårt spårningsnummer för två dagar sedan men vår beställning visas inte i DHL eller EMS spårningssystem?

A: Ibland är det några dagars försening om frakten säkerhetskopieras på grund av stor efterfrågan innan varor dyker upp i systemet. Eller spårningssystem kan försenas på grund av vissa faktorer i DHL- eller EMS -spårningssystem.

  1. F: Accepterar du internationella beställningar?

A: Ja, vi är professionella i att behandla internationella affärer och har stor erfarenhet av att göra detta. Hittills accepterar vi beställningar från de flesta av världens länder, till exempel Australien, Belgien, Kanada, Danmark, Finland, Frankrike, Tyskland, Grönland, Japan, Korea, Luxemburg, Malaysia, Nya Zeeland, Norge, Portugal, Spanien, Sverige , Schweiz, Taiwan, Storbritannien och USA direkt på vår webbplats. Om du inte är säker på leveransdestinationerna, vänligen kontakta oss så svarar vi dig i tid.

  1. F: Kan jag ändra min beställning efter att mitt kreditkort har debiterats?

A: Observera att när en beställning har lagts och behandlats är det svårt att göra ändringar och avbokningar. Om du vill ändra din beställning, vänligen kontakta oss. Vi ska göra vårt bästa för att tillgodose din situation. Men när din beställning har skickats kan beställningen inte ändras eller annulleras.

  1. Fråga: Vad är leveransalternativen och leveranstiden?

A: Alla beställningar är snabb leverans, EMS, DHL är de viktigaste metoderna för leverans, men andra är också tillgängliga bara enligt dina destinationer, till exempel TNT, UPS och andra. Beräknad ankomsttid är vanligtvis 5-15 dagar.

  1. F: Hur lång tid tar det att behandla utbytet eller återbetalningen?

A: Total tid består av två delar. Den första delen är handläggningstiden. Detta är tiden från din begäran om byte eller återbetalning, plus vårt behandlingsförfarande. Den andra delen är den faktiska leveranstiden. Detta är den tid det tar för paketet att bytas ut och levereras till dig igen. Det tar vanligtvis 5-15 dagar. För återbetalning tar det cirka 2-3 dagar för kreditkortsföretaget att behandla återbetalningen, du kan kontrollera ditt kreditkortskonto inom 15-60 dagar senare.Det beror främst på överföringshastigheten mellan olika banker i olika länder. Kontakta oss gärna om du inte får det efter 60 dagar!

  1. F: Kommer jag att behöva betala en extra avgift för bytet eller återbetalningen?

A: Det beror på. Om du av någon anledning inte är nöjd med varan, men felet inte orsakas av oss, bör du betala för fraktavgiften och omleveransavgiften för varbyte. Om du begär återbetalning återbetalas inte den första frakten. Men om fakta bevis på att felet orsakades av oss, skulle vi ta ett fullt ansvar och skulle inte ta ut någon extra avgift.

  1. Fråga: Vad ska jag göra om min beställning aldrig kom?

S: Om din order visar att ditt paket har skickats och du inte får det på 2 veckor. Kontakta kundtjänst för hjälp.

  1. F: Kan jag ändra eller avbryta min beställning efter att ordern har lagts?

A: Om du vill avbryta eller ändra order, vänligen kontakta vår kundtjänst inom 24 timmar. Men kunden kommer att debiteras 10% avgifter. Vi kan inte heller acceptera avbokningen efter att vi redan har skickat varorna. Du måste också ändra en felaktig beställning inom 24 timmar innan den skickades, så att vi kan avbryta den felaktiga beställningen för att du ska kunna göra en ny korrekt order.

  1. F: Gör du beställningar?

S: Vi gör inga beställningar. Varorna om du beställde är slut i lager så kommer vi att kontakta dig så snart som möjligt för att be om en ersättningsartikel. Beställningar som inte finns i lager kan annulleras om inte en ny artikel begärs.

  1. F: Jag har aldrig fått min beställning, vad ska jag göra nu?

A: Vänligen kontakta vår kundtjänst första gången om din beställning har passerat det beräknade leveransdatumet. Du kan också kontrollera spårningsinformationen på onlineposten, om den har levererats, vänligen kontakta din familjemedlem eller grannar. Du bör också vara uppmärksam på din brevlåda eftersom posttjänsten kan lämna ett meddelande till dig från ditt lokala postkontor. Om vi ​​fastställer att din försändelse ligger utanför vår beräknade leveranstid kommer vi att inleda en spårning med fraktföretaget för att hitta den. Vänta upp till 20 arbetsdagar innan spårningen är klar när du meddelar oss om problemet. Om paketet kan hittas levereras det till dig. Om avsändaren inte kan hitta den ursprungliga försändelsen skickar vi antingen en ersättare eller återbetalar. Så snart spårningen är klar skickar vi ett meddelande via e -post. Vi är inte ansvariga för paketet om något fel med leveransinformation.

  1. F: Varför kan jag inte se återbetalningen på mitt konto?

S: Så snart din begäran accepteras kommer vi att behandla din återbetalning och automatiskt tillämpa en kredit på ditt kreditkort eller ursprungliga betalningsmetod inom 7 dagar. Kontrollera ditt konto först då. Observera att beroende på ditt kreditkortsföretag kan det ta ytterligare 15-60 arbetsdagar efter att din kredit har använts för att bokföra det på ditt konto. Men ungefär den tid då återbetalningen kommer till ditt konto, ring ditt kreditkortsföretag.

  1. F: Jag skickade ett e-postmeddelande för 3 dagar sedan, hur kommer det sig, jag har inget svar?

S: Vi försöker svara på e-post inom 24 timmar. Om du inte har fått något svar från oss kan det hända att ditt e-postmeddelande inte har mottagits eller blockerat e-postmeddelandena från oss, för att inte slösa bort din tid, vänligen lägg till vårt e-postmeddelande i din lista efter att du gjort beställningen. Vi tar emot många kunders e-postmeddelanden varje dag och försöker svara på dem alla, men ibland kan ditt e-postmeddelande av misstag raderas av vår spam-blockering. Skicka ett e-postmeddelande till oss igen om du inte har fått svar inom 1 dagar förutom att helgerna tillåter 2 dagar.

  1. F: Är alla dina varor äkta?

A: Alla produkter från vår webbplats tillhandahålls av den officiella samarbetsfabriken.

  1. F: Finns det någon chans att jag kan kontakta ditt företag via telefon?

S: Vi beklagar mycket att vi inte hjälper dig via telefon nu. Vår kundtjänst betjänar alla kunder via e -post under arbetsdagar. Vänligen kontakta oss om du inte är tydlig med vanliga frågor, mejla vår kundservice. Tack för ditt besök, stöd och beställning och njut av din shopping i vår webbutik, tack!